zaterdag 8 januari 2011

Limited Edition Catrice

Strakjes zal er alweer een nieuwe limited edition van Catrice in de winkels liggen. Dit keer is het onderwerp gevallen op Floralista! Zelf vind ik het een erg leuke naam. De producten zien er ook erg bloemig uit! Lekker vrolijk.

De producten die verkocht zullen worden

 Floralista by CATRICE – Absolute Eye Colour
Absolute kleur, absolute houdbaarheid, absolute trend: de Floralista oogschaduwen. De helder groene en koraal kleuren brengen je vast in lentestemming, klaar voor nieuwe make-up creaties. Verkrijgbaar in: C01 BerrFairy, C02 Coral’s Enchanted Garden, C03 First Fog, C04 Grasshopper, C05 Walk In The Woods.
Prijs: € 2,79


De Nagellakjes van Catrice
Deze vind ik erg mooi! Ik denk dat ik voor de Walk in the Woods ga. Die vind ik erg mooi. Of de Pink Spring.  
C01 Pink Spring, C02 Coral’s Enchanted Garden, C03 Lavender Breeze, C04 Walk In The Woods.
Prijs: € 2,49
De lipgloss
Drie prachtige kleuren, het zijn zachte kleuren. Volgens Catrice is het een pure verleiding :P We zullen zien :P:P
 verkrijgbaar in C01 Pink Spring, C02 Coral’s Enchanted Garden, C03 Morning Dew.
Prijs: € 3,79
Eyeliner pencil
Deze lijkt me ook super mooi! Hij is verkrijgbaar in 1 kleur:
C01 Morning Dew.
Prijs: € 1,79
Duo Blush
Als deze blush niet veel glitterdeeltjes bevatten, dan koop ik hem zeker weten! Ik vind hem er zo al super uit zien!
Verkrijgbaar in C01 As Lively As Ever.
Prijs: € 3,99
Lipstic
Ik vind hem er erg mooi uit zien. Zelf ben ik geen fan van lipstick. ik denk ook dat deze lipstick meer een glansje geeft ofzo, dan dat het super dekt en je lippen wit zijn.
Dit waren dan de nieuwe limited edition producten. Ik vind het supermooie zachte kleurtjes. Echt waar ik van houd. Ik denk dat ik de blus ga kopen, een nagellakje en misschien ook een paar oogschaduws. 
De edition is verkrijgbaar in Februari en Maart 2011
Wat vinden jullie van de nieuwe Catrice Limited Edition producten?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten