donderdag 6 januari 2011

Quotes

Quotes, ik vind ze altijd leuk om te lezen. Sommige inspireren me echt. (sommige doen me ook geen barst:P) Daarom heb ik er voor jullie een paar op een rijtje gezet:

-  A girl should be two things: classy and fabulous.  Coco Chanel

Ik kan in twaalf talen neen zeggen - dat is voor een vrouw genoeg.” - Sophia Loren

-  Mode vervaagt, stijl is eeuwig - Yves Saint Laurent

- There are people who have money and people who are rich- Coco Chanel

Fashion is not something that exist is dresses only, fashion is in the sky, in the street,fashion has to do with ideas, the way we live, what is happening - Coco Chanel

-  "De kunst produceert lelijke dingen, die meestal mettertijd mooi worden, de mode produceert mooie dingen, die later altijd lelijk worden."

-Mode zegt: 'Ik ook.' Stijl : 'Ik alleen.'" - Samuel Goldwyn

De mooiste quot vind ik van Yves Saint Laurent: Mode vervaagt, Stijl is eeuwig.
Weet je ook een leuke quot? Dan mag je hem bij de comments achterlaten.

2 opmerkingen:

  1. Oeh, I love them. Ik ga er een paar opschrijven in mijn quote boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al die quotes zijn leuk en echt goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen