woensdag 5 januari 2011

Welkom


A new blog is born!  En wel, de duizenste denk ik. Al een tijdje kriebelt het om te gaan schrijven. Een blog te gaan bijhouden. Vandaag is het zover! Mijn passie wordt werkelijkheid. Nu nog het zien vol te houden :p Inmiddels is het wel het zoveelste blog, maar ach, we kunnen niet genoeg te lezen hebben!
Mijn bedoeling is dat ik iedere dag een stukje ga posten. Dit kan over van álles zijn.  Ik denk dat ik het meest over beauty ga schrijven en reviewen. Dat is inmiddels een hobby geworden. Ook vind ik het leuk om over mode en lifestyle te schrijven. Jullie zullen ook artikels langs zien komen over andere onderwerpen. Zoals je misschien wel ziet is mijn blog nog niet optimaal goed. Sommige dingen verlopen niet echt soepel, maar daar werk ik hard aan.
Veel plezier met het lezen! Een comment zou super zijn, maar voel je alsjeblieft niet verplicht!

1 opmerking: